Punta Suite
Real-time Monitoring:
Monitors temperature levels and other usage data
Threshold Alerts:
Receives alerts, quickly identifies and addresses any temperature deviations
Compliance Reporting:
Generates reports to demonstrate adherence to food safety regulations and guidelines
För fjärrkontrol och hantering
Punta Suite
Punta Suite är vår SaaS baserade programvara för centraliserad smart locker hantering. Den kräver inga applikationer, installationer eller serverunderhåll och kan nås via vilken enhet som helst med Internetanslutning.
Alla kundens Punta Smart Lockers kan ses via Suite webbanvändargränssnitt, oavsett automattyp. Det är därför Suite stöder flera användarroller, så att varje användare bara kan komma åt de åtgärder och information som de behöver. Detta gör det till ett effektivt verktyg för såväl kundservice som för storskaliga automat- och användarhantering.
Suite ger aktuell information om automater, inklusive aktuell automatstatus, användningshastighet och händelselogg. Beroende på automattyp kan informationen vara även på facknivå. Loggar kan laddas ner i CSV-form och all automatinformation är också alltid tillgänglig för en kunds system via API.
Automaterna kan konfigureras och fjärrstyras med hjälp av Suite. Beroende på typ av automat kan detta betyda allt från att fjärrstarta automaten till att öppna enstaka fack och att släppa befintliga reservationer.
Vi kan erbjuda en mjukvara som är utvecklad helt in-house: från innovation, systemutveckling, hållbar tillverkning och testning till support och eftermarknadstjänster. Detta innebär högre säkerhet och integritet med mer ansvar.
Punta Suite
Key features
-
Centraliserad hantering
Hanterar alla Punta Smart Locker -automater -
Användarspecifika roller
Användare får bara tillgång till information och åtgärder som är relevanta för dem -
Webbläsarbaserad programvara
Tillgänglig på alla enheter med Internetanslutning, inget att installera eller uppdatera -
Kraftfullt verktyg för kundservice
Kan användas för att centralt hantera flera webbplatser, vilket ger effektiv kundservice från en enda plats -
Händelseloggar
Den uppdaterade informationen och reservationshistoriken för potentiella problem eller klagomålssituationer -
Fjärrkontroll
Styr automater och även individuella fack via Suite -
Aktuell reservationsstatus
Eftersom all användning av automaten loggas som reservationer är det enkelt att hålla reda på både den övergripande situationen och detaljerade automatstatusar